Inlägg: 1899592
Sv: Silly season 18/19
{6984}: Oj jag tror den på kansli som lagt ut det om F5 idag kommer få lite skäll, nu tror jag Palusjaj löser sig ändå men detta vart ju bara fel när dom tänkte=)
+ 5
Svarskommentarer
Sv: Silly season 18/19
WHAT?!?!?!?!
Jag är oftast sansad men det här gör mig bara förbannad.
1. Har vi värvat EN TILL breddspelare? En till Mannberg? Vad i hela helvete är det frågan om?
2. Twittermisstaget?!?
Jag är oftast sansad men det här gör mig bara förbannad.
1. Har vi värvat EN TILL breddspelare? En till Mannberg? Vad i hela helvete är det frågan om?
2. Twittermisstaget?!?
+ 5