Inlägg: 1899698
Svarskommentarer
Sv: Silly season 18/19
Kent747Socker: Ja vad säger man, det här fanns nog inte varken för Bengtzen eller nån i Brynäs!
Men så klart pengar och agenten trissa ju upp detta med KHL intresse och hela köret, detta visar ju hur svårt detta är!
Men la dom så mycket pengar så han skrev på för Örebro så vad göra?
Men så klart pengar och agenten trissa ju upp detta med KHL intresse och hela köret, detta visar ju hur svårt detta är!
Men la dom så mycket pengar så han skrev på för Örebro så vad göra?
Sv: Silly season 18/19
Kent747Socker: Förhoppningsvis innebär detta att han har något ännu bättre på kroken, kanske en hemvändare t.o.m? Nä, det är nog fan bara önsketänkade. Helt jävla ofattbar transfer. ÖHK måste pröjsat otroligt mycket.
Varför kunde vi inte lägga Forsberg-pengarna på det vi redan erbjöd Hajen?
Usch, det här kom som en kalldusch, och spetsen i vår offensiv är allt annan än imponerande. Oroväckande.