Inlägg: 1899734
Svarskommentarer
Sv: Silly season 18/19
Gusten: Det är så jävla pinsamt av Brynäs, en förklaring krävs, alla garvar åt oss! Pettis det lilla förtroende dina lyckade chansningar gett dig är för alltid förbrukat.
+ 7
Sv: Silly season 18/19
Gusten: Det var det jag också tänkte först. Men den enda som känns realistisk där är väl Thure. Och han måste ju ses som en nedgradering isf. Även om jag gillar Thure.
+ 1
Helst idag också med tanke på F5-tweeten.
Jösses.