Inlägg: 1899747
Sv: Silly season 18/19
Rumpelstiltskin: jag hade inget med denna värvning o göra. Annars hade jag gärna sett honom i VLH dressen. Undrar hur Örebro har råd med tanke på att de hade problem med ekonomin nyligen. Vet att klubbarna kom överrens med att inte använda alla TV pengarna på spelarbudgeten....men men
Svarskommentarer
Sv: Silly season 18/19
Judas11: Kanske har samma inställning till lön som Växjöspelarna? Spelar för kaffe och en ostmacka....
+ 3