Inlägg: 1899794
Svarskommentarer
Sv: Silly season 18/19
mattiask: Att det stod "Aaron" i gifen är enligt mig sekundärt. Felet är att man ens tänker tanken att bygga upp en förväntning kring en spelare som kommer från Allsvenskan och som kanske inte ens platsar i laget nästa säsong. Det visar på att personen som la ut den tweeten har noll koll på ishockey. Och då kan man verkligen fråga sig om det är rätt att personen i fråga ens har tillgång till Brynäs twitterkonto.
Att det dessutom står "Aaron" i gifen är bara ett sjukt sammanträffande som man inte såg innan det var för sent.
Att det dessutom står "Aaron" i gifen är bara ett sjukt sammanträffande som man inte såg innan det var för sent.
+ 1
Jag tror ju definitivt att personen i fråga helt enkelt gjort bort sig.
Men chansen att personen ej sett "Aaron" finns där.