Inlägg: 1899831
Sv: Silly season 18/19
Ove Myling: Så du tror att de 15.000-20.000 kr/mån som Forslund rimligtvis kostar hade gjort att Palushaj valt Brynäs istället...?
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Silly season 18/19
Retse:
Tror du på allvar att Forsberg tjänar så pass lite? Det här är hans arbete, att få 15k i månaden skulle vara ett hån. Du får mer att stå i kassan på Ica.
Tror du på allvar att Forsberg tjänar så pass lite? Det här är hans arbete, att få 15k i månaden skulle vara ett hån. Du får mer att stå i kassan på Ica.
+ 2