Inlägg: 1899930
Sv: Silly season 18/19
SnowKing: Tror det är ganska individuellt om spelare klarar av att bli utbuade eller utsatta för andra typer av verbala förolämpningar. Jämtin hade alltid svårt med det, minns att han spårade ur totalt i slutet av någon match där han drog på sig matchstraff efter en slashing mot Widing. Satt nära isen då och det märktes att Jämtin blev påverkad. av glåporden.
Svarskommentarer
Sv: Silly season 18/19
Peja: Fjantigt att hålla på att bua oavsett.
Palushaj vår väl för sjutton spela var han vill utan att han skall behöva bli hånad.
Palushaj vår väl för sjutton spela var han vill utan att han skall behöva bli hånad.
+ 1