Inlägg: 1899945
Sv: Silly season 18/19
Rodrigo: Fast Granström var i ett läge när hans karriär hade gått i stå. Miljöombytet gjorde honom gott. Att han sedan knappast gjort skäl för lönen i Brynäs är en annan sak. Kändes som Sunken och han fick någon form av "ikonbonus" i lönekuvertet.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Silly season 18/19
Örebros sportchef försöker nu få det till att man inte alls slantat upp så himla mycket, utan att det sportsliga vägde in. Mig lyckas han inte övertyga så enkelt dock.
+ 1