Inlägg: 1899958
Svarskommentarer
Sv: Silly season 18/19
munkas: Förstår inte att alla litar på BZ uttalande. Jag litar inte en sekund på vad den karln säger, han har spottat ur sig alldeles för många grodor tidigare. Konstigt att uttalandet kommer EFTER att Örebro presenterat Palushaj. Troligtvis bara ett sätt att täcka upp för sitt eget tillkortakommande. Jag tror att BZ ställt till detta och att Palushaj inte har någon oöverkomlig lön. Som tidigare skrivits, hade han gått till KHL hade det varit en sak. BZ har ju medvetet (!?) inte förhandlat med Clark (och vad det verkar Ikonen) för att som jag gissar ha pengar att betala Palushaj. Och nu när ma går bom så har helt plötligt 1, 2 och 3:an i poängligan försvunnit i ett redan svagt offensivt lag. Tycker att BZ agerat dåligt och att han nu står med rumpan bar. Uttalandet är bara att grina ut och hänga ut en spelare i media, som är bz adelsmärke.
Sen tycker jag att klubbkänsla är ett slitet och inte giltigt uttryck i dagens hockey. Det finns inge given respekt mellan klubb och spelare eller spelare och klubb.
Dom spelare som Brynäs fostrat och är för dåliga sållar klubben bort. Spelare som är för bra/får för lite betalt går vidare.
Dålig klubbkänsla att Bertilsson hade en khl-klausul typ eller att Brynäs inte gav x antal juniorer chansen.
Sen tycker jag att klubbkänsla är ett slitet och inte giltigt uttryck i dagens hockey. Det finns inge given respekt mellan klubb och spelare eller spelare och klubb.
Dom spelare som Brynäs fostrat och är för dåliga sållar klubben bort. Spelare som är för bra/får för lite betalt går vidare.
Dålig klubbkänsla att Bertilsson hade en khl-klausul typ eller att Brynäs inte gav x antal juniorer chansen.
+ 3
Rohdin, Forsberg, Alcen, Mannberg, Nilsson, Granis, Blomman, Asklöf, Bjurström, Wästfelt.
Nej gott folk, det är inte delar av ett Allsvenskt lag jag rabblar upp...