Inlägg: 1900194
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Spelade in matchen i natt o har kollat på den nu. Tänk så underbart att få åka runt med den där så speciella skålen!!!
Att äntligen gå ända fram efter flera år av bra grundserier. Välförtjänt!
Såg ni så nära Djoos var att sätta 2-0 efter en fin soloprestation?
Är det för tidigt att börja spekulera hem Bäckis tro? ;)
Att äntligen gå ända fram efter flera år av bra grundserier. Välförtjänt!
Såg ni så nära Djoos var att sätta 2-0 efter en fin soloprestation?
Är det för tidigt att börja spekulera hem Bäckis tro? ;)
+ 4