Inlägg: 1906970
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Chris11:
Även Johan Larsson ersätter Jensen. Rödin ersätter Boqvist som drar till NHL. Wännström ersätter Nilsson. Jocke och Limpan givet. Kan även tänka mig att byta ut Larsson mot Nörstebö. Sen till nästa ändå kommer Bäckis ;)
Även Johan Larsson ersätter Jensen. Rödin ersätter Boqvist som drar till NHL. Wännström ersätter Nilsson. Jocke och Limpan givet. Kan även tänka mig att byta ut Larsson mot Nörstebö. Sen till nästa ändå kommer Bäckis ;)
+ 2
Sv: A proposito de nada
Har periodpauserna ökat till 20 min? Det tycker jag är tramsigt. En annan tramsig grej är min fru. Hon har alltså spontananordnat en kräftskiva nu på lördagseftermiddagen tillsammans med övriga tanter här på gatan. Jag hade spetsat in mig på hockey men självklart så vinner frun diskussionen på knockout.
Till råga på allt är två stycken grannar leksingar.
Ja ni fattar hur jag mår just nu...
Till råga på allt är två stycken grannar leksingar.
Ja ni fattar hur jag mår just nu...
+ 10
Rödin ger upp NHL och kommer hem