Inlägg: 1911478
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Huge: Kanske dags att du ställer dig i båset Huge, eller i alla fall ringer o tipsar
Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Huge: Du är väl på plats och stöttar? Här inne gör nog kommentarerna varken till eller från.
Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Huge: kan du inte se att vi inte har något spel...det är inte ett skitmål här eller där...det håller inte att vi ska lita på nåt skitmål när vi inte har någon struktur eller grundspel...
+ 3
Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Huge: Jag tycker det känns tydligt att Tommy är fel tränare att leda det här laget. Det ser förbannat illa ut över hela banan. Möjligt att det mesta sitter i huvudet. Men man börjar tvivla...
+ 3
Positivt är iaf att se alla stöttande kommentarer härinne, när det som bäst behövs.
Inget gnäll öht, bara positiva kommentarer och försöka att stötta laget.
Fortsätt så....