Inlägg: 1911509
Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Stefan R 63: Alltså ursäkta. Men faan vad usla ni är. No offense...
+ 5
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Jag tycker det är högst olyckligt av våra supporters är här inne och häcklar, alla vet att det på förhand kunnat se tvärtom ut. Klart som fan att ni Brynäsare vet exakt hur läget ser ut, utan våra spydiga kommentarer.
+ 19
Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Kulltorp: Känner du att den kommentaren är nödvändig just nu?
+ 7
Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Kulltorp: Bara att hålla med.. Så går det när man har Boforsare som SC som får myspinne av gnuggare helt utan målkänsla
+ 3