Inlägg: 1911560
Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
brynäs08: Det gör ont när det gått grus i maskineriet. Vi vet. Jag tror å andra sidan att Brynäs har så mycket kvalitet att det löser sig för er vad det lider. Det kunde varit värre.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Woody Jokinen: Vad exakt hade kunnat vara värre? Du ser väl matchen. Med all respek för timrå...4-0 hade jag kunnat köpa mot ett riktigt klasslag. Inte ett Timrå med er laguppställning.