Inlägg: 1911585
Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Zappaholic: Och precis där blottade du hela Brynäs stora akilleshäl. Den totala bristen på ödmjukhet. Det är t.om skönare att piska er än Modo numera
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
mikenomad: Brist på ödmjukhet? Gör dig inte dum. Jag skrev att ni inte är ett riktigt klasslag. Men du kanske tycker annorlunda?
Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
mikenomad: Ödmjukhet? Vi har ju ett mycket bättre lag än er, det är fakta..
Att ligga under med 4-0 mot er på hemmaplan är ruggigt pinsamt.
Att ligga under med 4-0 mot er på hemmaplan är ruggigt pinsamt.
+ 10