Inlägg: 1912160
Sv: A proposito de nada
Peja: Vi får se om Kristo ens är med i laget ikväll. Risken är stor att han blivit "krasslig" och framåt måndag så kommer nyheten att Kristo lämnat...
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Första gången på några år jag missar matchen ikväll så jag kan lova att dom vinner bara för detta!
Jaja det är bara att gå in i sin bubbla och stänga telefonen, hålla sig borta från tv och Internet och se matchen när man kommer hem!
Jaja det är bara att gå in i sin bubbla och stänga telefonen, hålla sig borta från tv och Internet och se matchen när man kommer hem!