Inlägg: 1912193
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Hahaha, hur kan man bli upprörd över en sån grej? Man är självklart alltid diplomatisk när man pratar med media. Kan bli jävligt fel annars - se BZ:s uttalanden om Honken tex.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
dAVydov:
Man kan väll vara diplomatisk och samtidigt ärlig.
Det blir, iaf från mitt perspektiv, väldigt olyckligt (förtroendekonflik) att gå ut och ljuga.
De ÄR jun rotts allt förtroendevalda.
Man kan väll vara diplomatisk och samtidigt ärlig.
Det blir, iaf från mitt perspektiv, väldigt olyckligt (förtroendekonflik) att gå ut och ljuga.
De ÄR jun rotts allt förtroendevalda.