Inlägg: 1920636
Svarskommentarer
Sv: Välkomna
{8399}: Varför dammar du av en tråd som ingen har skrivit i på 4 år?
Det är tekniskt genomförbart att ha ett twitterflöde men samtidigt kan vi inte ta ansvar för någonting som skrivs där, eftersom vi inte kan moderera twitter. Så osäker på om det är rätt väg att gå. Om man vill se allt som skrivs på en specifik hashtag kan man ju bara gå in på twitter själv.
Det är tekniskt genomförbart att ha ett twitterflöde men samtidigt kan vi inte ta ansvar för någonting som skrivs där, eftersom vi inte kan moderera twitter. Så osäker på om det är rätt väg att gå. Om man vill se allt som skrivs på en specifik hashtag kan man ju bara gå in på twitter själv.