Inlägg: 1921288
Sv: A proposito de nada
Vet någon om Lundgren är skadad eller varför Larsson går före? Luktar övergång? Lundgren sitter ju på tvåårskontrakt också..
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Spajderman: Kan inte hitta någonstans att han ska vara skadad. Min gissning är att man vill ha en mer offensiv skicklig back på bänken istället för ytterligare en defensiv. Men känns inte hållbart i längden.
+ 2