Inlägg: 1921295
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Delvis, båda är liknande spelartyper och har presterat ungefär lika. Lundgren är bättre men Ersson har mer potential. Kan förstå varför Ersson går före men anmärkningsvärt att Lundgren fortsättningsvis är utanför laget. Skulle inte bli förvånad om det händer någonting där inom kort.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Peja: Klassisk utfrysning av Lundgren kanske? Löneposten behövs till en anfallsvärvning kanske,.
+ 1