Inlägg: 1922072
Sv: A proposito de nada
Auchinleck: Ja, dessvärre så har kontinuiteten bestått av att falla tillbaka i gamla synder om och om igen.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{6984}:
Säsongens första gävleresa startad, om ca 6-7 timmar är vi framme 😊
Ska bli kul att se om laget kan följa upp den positiva starten under ny ledning. Två tuffa matcher på papperet väntar men hoppas att laget tar ytterligare kliv framåt under Sundqvists ledning.
För egen del var det kul att se att våra unga produkter, Eerson, Söderström, Westfält och Asklöf, fick ta mer plats i laget.
Hoppas framförallt på att Westfält får fortsatt förtroende och möjlighet att spela till sig en ordinarie plats.
Säsongens första gävleresa startad, om ca 6-7 timmar är vi framme 😊
Ska bli kul att se om laget kan följa upp den positiva starten under ny ledning. Två tuffa matcher på papperet väntar men hoppas att laget tar ytterligare kliv framåt under Sundqvists ledning.
För egen del var det kul att se att våra unga produkter, Eerson, Söderström, Westfält och Asklöf, fick ta mer plats i laget.
Hoppas framförallt på att Westfält får fortsatt förtroende och möjlighet att spela till sig en ordinarie plats.
+ 22