Inlägg: 1922145
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Auchinleck: om inte annat så borde våra krigare vara rejält revanschsugna efter förnedringen senast. Vi får hoppas att det smugit sig in lite lättja hos dansbandet.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Auchinleck:
Ja, Hova ställde till det lite grann 😊 Men nu är vi på plats på hotellet och uppladdningen har startat.
Är det någon mer här på hockeysnack på plats ikväll? I så fall hade det varit kul med ett periodsnack eller en bärs efteråt.
Ja, Hova ställde till det lite grann 😊 Men nu är vi på plats på hotellet och uppladdningen har startat.
Är det någon mer här på hockeysnack på plats ikväll? I så fall hade det varit kul med ett periodsnack eller en bärs efteråt.
+ 1
De där sega vägarbetena vid Hova och efter Örebro har börja gett med sig i alla fall. Snart kanske det tom går att köra in tid! 😎
FBK och DIF blir lika viktiga som MIK och ÖIK, fast nu åt rätt håll i tabellen. Skott kommer!