Inlägg: 1922514
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Finns en annan konsekvens och enkelhet i spelet nu. Våra grovjobbare kan göra ett bra jobb när de lägger puckar mot mål och har farten med sig hem i backcheckingen. Inget finlir men mycket svårare att möta än när de är stillastående. Fortfarande problem med BP-spelet och offensivt är man fortfarande för beroende av ett fåtal spelare. Fler skapar, men det krävs väldigt många chanser för att Mannberg & co ska få in pucken. Men det är ett fall framåt. Tycker Solem bör få fortsätta.
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Problemet är dock att man har för dåliga forwards, gör ingen skillnad att man spelar bra om man ändå inte kan göra mål.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Att man bara lyckas med lite dutt till avslut i 3 mot 1 är under all kritik. Återigen en match vi borde haft fler poäng i... FUCK. 🤬🤬🤬
Har för mig att det var en liknande tendens när Bulan tog över?