Inlägg: 1923787
Sv: Värvninscirkusen
Treklövern1912: Hyra ut? Han lånas ut i en win win-situation. Brynäs tjänar på att han får speltid och Malmö får tillfälligt stärka sin backsida. Jag tror inte Brynäs får betalt...
Svarskommentarer
Sv: Värvninscirkusen
bradberry: Självklart får Brynäs betalt om en spelare spelar för ett annat lag.
+ 1
Sv: Värvninscirkusen
bradberry: Det är bättre i så fall att låta honom spela t.ex. i Almtuna om Brynäs inte får betalt från en seriekonkurrent.
Sv: Värvninscirkusen
bradberry: Dackell har sagt att det utgår ersättning så det tror jag Brynäs får :)
+ 1