Inlägg: 1925264
Sv: A proposito de nada
Det är fan som förgjort. När vi summerar serien lär vi ha förlorat minst 10 poäng på vårt usla spel efter ordinarie tid.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Steenm: Håller inte att förlora andra med 1-3. Starkt att få en pinne ändå. Straffläggning är vi ju usla i.
Nöjd, nja lite för många misstag för att man ska vara nöjd. Givetvis åtta resor bättre än under sjödda och Larsson.
Nöjd, nja lite för många misstag för att man ska vara nöjd. Givetvis åtta resor bättre än under sjödda och Larsson.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Steenm: Vi skulle ju legat typ topp 4 om vi vunnit dessa OT-matcher. Så less........
+ 3