Inlägg: 1927533
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Underbart i cmorestudion... Wikegård, Tornberg och Sundqvist asgarvar när man vevar SAIKs bortdömda mål. Tämligen solklar ståndpunkt därifrån...
+ 3
Sv: A proposito de nada
Forzzen: Nja, Brodin levererade tacklingar och faktiskt även en del mål. Nilsson tillför i spelet men saknar mål från hans klubba. Beror iofs säkert en del på omgivningen också, svårt att producera i 5mot5 i den kedjan.