Inlägg: 1928272
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Wesley: Din frustration att Jonas Andersson inte fick chansen kan jag förstå, dock förstår jag inte likheten med Forslund. Visst,både är/var extremt snabba, men Jonas hade gjort NHL matcher innan han kom till Brynäs. Forslund har varit halvhyfsad i allsvenskan.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Wesley: Vem är bäst Mannberg eller Forslund? Forslund bättre offensivt hittills, Mannberg bättre defensivt?
Jonas Andersson var tillbaks efter en svår knäskada, så det tog ett par matcher för honom att komma upp i tempo. Precis när han började hitta spelet också, så skickade Boorken iväg honom. Jonas fick bara 7 matcher.
Jag var vansinnigt förbannad på Boorken då.
Därför vill jag ge Forslund en säsong i ryggen innan jag dömer honom.