Inlägg: 1929409
Sv: A proposito de nada
Peja: Håller med men faktum kvarstår att det är fruktansvärt pinsamt och oproffsigt.
+ 10
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Emil9783: Svedbergs uttalande håller samma klass som hans placering i målvaktsligan......
+ 8
Sv: A proposito de nada
Emil9783: "Håller med men faktum kvarstår att det är fruktansvärt pinsamt och oproffsigt."
Ja, men vill man verkligen att allt som spelarna säger i medeir ska vara 100% proffsigt och inte det minsta pinsamt? De här pikarna från Svedberg kommer garanterat göra nästa match mot Timrå ännu roligare.
Ja, men vill man verkligen att allt som spelarna säger i medeir ska vara 100% proffsigt och inte det minsta pinsamt? De här pikarna från Svedberg kommer garanterat göra nästa match mot Timrå ännu roligare.
+ 4