Inlägg: 1929502
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Skönt med 3 poäng igår och Svedbergs böter gjorde det ännu bättre.
Men appropå ingenting så har jag en fråga angående julklappsinköp. Är det någon som vet om man kan köpa tröjor med nummer och namn på ryggen (alltså eget val av namn, ej någon i laget) Är det isåfall brynässhoppen i Gavlerinken eller Intersport i Gävle som man ska ta det med?
Men appropå ingenting så har jag en fråga angående julklappsinköp. Är det någon som vet om man kan köpa tröjor med nummer och namn på ryggen (alltså eget val av namn, ej någon i laget) Är det isåfall brynässhoppen i Gavlerinken eller Intersport i Gävle som man ska ta det med?
Heder
Poäng
5000:-
& framförallt 1-0 till Alcen 😂👍🏻