Inlägg: 1929992
Sv: A proposito de nada
mattiask: Gozzi gör det ju bra i Gnaget, har historik i Brynäs och med lite större budget att jobba med kanske kan vara en bra matchning..
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Defense2: Nu hävdar Abris att det trots ivrig dementi, enligt flera av varandra oberoende källor, blir Dackell...
Sv: A proposito de nada
Verkar som att det blir Dackell alltså. Jag tänkte att Dackell tog över nu efter Bengtzén för han var första bästa.