Inlägg: 1930031
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8356}: Eftersom Dacke va ledare i ungdom tidigare så träffa man han rätt ofta under nåt år, och oj vad han brinner för Brynäs bästa!
Den här rollen måste va som gjord för han, få ihop hela föreningen att jobba som ett lag, självklart med hjälp av andra men som en länk som behövs.
Tex kommer detta va grymt för juniorlagen och även ner till oss i ungdom.
Munkas och Ketola och gänget tror jag har noll koll vad denna roll innebär, och vad Dacke kommer att tillföra på alla nivåer, för ledare, spelare, personal.
Den här rollen måste va som gjord för han, få ihop hela föreningen att jobba som ett lag, självklart med hjälp av andra men som en länk som behövs.
Tex kommer detta va grymt för juniorlagen och även ner till oss i ungdom.
Munkas och Ketola och gänget tror jag har noll koll vad denna roll innebär, och vad Dacke kommer att tillföra på alla nivåer, för ledare, spelare, personal.
+ 20
Sv: A proposito de nada
{8356}: Jag håller med trots en viss initial kritik.
Dacke kommer att bli kanon och om Brynäs bara vill så blir han långvarig på positionen, framåt.
Dacke kommer att bli kanon och om Brynäs bara vill så blir han långvarig på positionen, framåt.
+ 1
Sen förstår jag inte snacket om att ”Nej ytterliggare en Brynäsikon” osv. Vilka ikoner har vi i klubben nu?
Sundqvist - Ingen ikon
Holmqvist - Ingen ikon
Mange Ågren - Ingen ikon
Skulle väl vara P som målvaktstränare då.
Dessutom så har ju varken Campese eller Lorentz någon bakgrund i klubben.
Micke Campese känns som den bästa ledaren Brynäs haft i modern tid och om Dacke är hans drömnamn så står jag bakom honom och Dacke till 100 %.
#InDackeWeBelieve