Inlägg: 1931171
Sv: A proposito de nada
Lemp: Skulle va spännande att se Asklöf i en andrakedja tillsammans med Rohdin och Kousal (hoppas han är tillbaka snart).
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Spajderman: Alltså Rohdin och Asklöf är långt ifrån spelare för en andralina (enligt min bedömning)
Sv: A proposito de nada
Spajderman: Rhodin? Han har om möjligt varit ännu sämre än Jensen. Han ska i nuvarande form gnugga i fjärdekedjan/extraforward.
+ 1