Inlägg: 1931189
Sv: A proposito de nada
Var glädjande med segern igår förstås men jag och säkert en och annan till greppar inte vad Andreas Dackell o co avser egentligen om spelartruppen. Ska det vara så svårt att i klarspråk gå ut med om man tänker ta in nya spelare eller inte. Det duger inte med det här glidandet i det oändliga att hitta "rätt" spelare - när tiden är inne. Alldeles för tvivelaktigt och diffust pratat.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
ellis: Haha, lika säkert som att gemene man bänkar sig för att se på Kalle Anka på julafton, lika säkert är det att du skriver ihop ett negativt inlägg efter en vinst.
+ 13
Sv: A proposito de nada
ellis: Exakt VAD är det som du och ”säkert en och annan” inte greppar eller förstår när Dackell på svenska och i klarspråk säger att man avvaktar med att värva till dess att man hittat nåt som passar?
Går det att uttrycka i mer klarspråk än så?
Går det att uttrycka i mer klarspråk än så?
+ 20