Inlägg: 1931199
Sv: A proposito de nada
munkas: Jag ser det som en styrka att lyckas vinna matcher där man inte har spel-/skottövertaget. Hela säsongen har knappast sett ut som igår. Tror det kommer se helt annorlunda ut på fredag.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
dAVydov: Nej, nej, nej.
Enligt munkas så bör vi vara väldigt oroliga över vårt BP i fortsättningen. Varför?
Jo, vi hade ett par mindre bra PP igår och då är det förstås en klar indikation på att det högst sannolikt kommer att se lika illa ut under resten av säsongen.
Och sånt håller ju inte i längden....
Enligt munkas så bör vi vara väldigt oroliga över vårt BP i fortsättningen. Varför?
Jo, vi hade ett par mindre bra PP igår och då är det förstås en klar indikation på att det högst sannolikt kommer att se lika illa ut under resten av säsongen.
Och sånt håller ju inte i längden....
+ 4