Inlägg: 1931212
Sv: A proposito de nada
Huge: PP hade jag inte ens nämnt, bra att du tog upp det. Där håller jag med dig om att det också finns mycket att jobba på.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
munkas: Ja, PP måste prioriteras. Vi ligger ju bara etta i den statistiken.
Gränsen mellan att parodiera och bli parodi av sig själv är hårfin.
Gränsen mellan att parodiera och bli parodi av sig själv är hårfin.
+ 2