Inlägg: 1931324
Sv: A proposito de nada
Brynäsbrynäs: Väldigt passivt är det med minimal box. På Bulans tid då var det press ända ut till sargerna och det överbelastades till och med i boxspel, jag begriper inte varför Brynäs spelar på detta sätt.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: Jag tycker att man gjort helt rätt som lagt om spelet i BP till mer passiv box. Brynäs största problem i inledningen var att man konstant gick bort sig genom för hård press på motståndarna vilket gav väldigt många lägen på insidan. Vi hade ju katastrofstatistik i i Bp men även problem i 5v5.
Man måste spela "inifrån och ut" När du får ihop det spelet så kan du successivt börja spela med hårdare press igen.
Man måste spela "inifrån och ut" När du får ihop det spelet så kan du successivt börja spela med hårdare press igen.
+ 1
