Inlägg: 1931842
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mk: Jag har ingen aning. Det enda jag vet är att Skattemyndigheten inte kör säsonger. Så visst skulle det kunna vara en tänkbar lösning.
+ 1
Sv: A proposito de nada
mk: man började prata om att värva redan i oktober och under hela november och december sägs det väntas på rätt spelare och tillfälle. Känslan är att man kanske väntar på rätt datum i nåt avseende. Efter nyår tror jag det sker nåt.
+ 1
Om han skulle bryta sitt kontrakt till den 31/12 och signa den 1/1 med Brynäs. Då går väl det att spela i Brynäs nästa kalenderår?
Eller fattar jag som en Växjöit😀