Inlägg: 1932707
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: Nu får du det att låta som jag har tok sågat Sallinen vilket jag ta mig fan inte har gjort.
Det är möjligt att målskyttet lossnar I Brynäs men att förvänta sig att Sallinen kommer vara den snipern Brynäs saknar är att sätta orealistiska krav på spelaren ifråga.
Det är möjligt att målskyttet lossnar I Brynäs men att förvänta sig att Sallinen kommer vara den snipern Brynäs saknar är att sätta orealistiska krav på spelaren ifråga.
Sv: A proposito de nada
Hm, Sallinen känns väldigt dyr för lite produktion... Vi hade behövt någon som kommer från en bra säsong.
Sv: A proposito de nada
Huge: Om vi nu bara kan få tillbaka Kousal igen så ser ju en andrafemma med Sallinen och Kousal skapligt intressant ut.
Vi får se vad ellis och munkas tycker om värvningen. De har ju velat värva i princip vadsomhelst på marknaden så de borde ju vara lyckliga nu.
Vi får se vad ellis och munkas tycker om värvningen. De har ju velat värva i princip vadsomhelst på marknaden så de borde ju vara lyckliga nu.
+ 5
Vem ska man lita mest på, månne?
Och tänk om ellis och munkas också är missnöjda?
Isf är nog risken stor att Dackell lyssnar på dessa erfarna och kunniga lagbyggare och sen ändrar sig och bryter kontraktet innan Sallinen ens hunnit spela en enda match.
Hua...😀