Inlägg: 1932716
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: kommer nog komma en ytterforward lite längre fram. Kanske runt februari när fönstret stänger. Då har vi ett SHL-mässigt lag.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Chris11: Och jag som trodde att man var SHL-mässig om man ligger top6 efter halva serien......inga dåliga krav du har...,
+ 2
Sv: A proposito de nada
Chris11: Vi är sexa efter halva serien. Hur är vi inte ett SHL-mässigt lag nu?
+ 2