Inlägg: 1932736
Sv: A proposito de nada
Ommöblering i laget ikväll... lite spännande med ungtupparna tillsammans i fjärde.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
SH: Är oerhört viktigt att 4:e får upp spelet i anfalls zon, är rädd att spelet i egen zon kan bli jobbigt för dom pga av avsaknaden av kilona. Har varit samma problem när Asklöf,Forslund samt Mannberg kamperat ihop.
+ 1