Inlägg: 1933434
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lindström: Ja, nu spelar vi inte bra! Jag missade första så hur har Sallinen skött sig? Ser ut som han kämpar med positionerna det jag sett vilket såklart är förståeligt! Checking from behind blev en två på Nicky D när han tröttnat på Sörens nivå!!
+ 1
Sv: A proposito de nada
Och sådär går det när man tittar på... Kunde du inte satt friläget Blomqvist? Suck.
+ 1