Inlägg: 1934948
Sv: A proposito de nada
Ja ni vänner. Vinner vi denna ska vi vara glada om vi inte blir anmälda för rån. 9-27 i skott på hemmaplan. Där rögle bestämmer allting. Jag vet faktiskt inte vad jag ska säga...
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tja var är Blomman, Jensen, Kilas, Boken mf l?
Brynäs har inte vunnit EN närkamp, står helt plattfotade och tittar på.
Bara ett under med 1-1.....
Glömde att vi ser ut som sockervadd framför en vilt kämpandes Jocke i kassen..
Brynäs har inte vunnit EN närkamp, står helt plattfotade och tittar på.
Bara ett under med 1-1.....
Glömde att vi ser ut som sockervadd framför en vilt kämpandes Jocke i kassen..
Sv: A proposito de nada
MrCarla: Rögle ser ut son Växjö i fjor..brynäs är inte ens 5a på pucken..visa lite jävla stolthet..varenda duell förlorar vi..
+ 1