Inlägg: 1935071
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Skrubben:
Dom ska tydligen ha fått låset utbytt där de har sin material förvaring. Som repressalie för att ha kört lite pyroteknik mot Timrå, som gjorde att matchen blev försenad som du säkert redan vet.
Dock obekräftade uppgifter, vet ej om det stämmer.
Dom ska tydligen ha fått låset utbytt där de har sin material förvaring. Som repressalie för att ha kört lite pyroteknik mot Timrå, som gjorde att matchen blev försenad som du säkert redan vet.
Dock obekräftade uppgifter, vet ej om det stämmer.
Någon som vet vad orsaken var till KK:s bojkott? Dom som stod på ståplats försökte ändå dra igång stämningen emellanåt, men det blir något helt annat när dom är där.