Inlägg: 1936400
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bisset: Sen är det jävligt dåligt beteende att ligga kvar på isen som en döende svan oxå.
Sv: A proposito de nada
Bisset: Disciplinnämnden
Alexander Ramsay
Ordförande
Johan Nordin
Vice ordförande
Marie-Louise Collin
Vice ordförande
Hans-Göran Elo
Ulf Lindgren
Christoffer Norgren
Fredrik Carlman
Stefan Persson
Gunilla Andersson Stampes
Cattis Zethelius +46 8 449 04 29
Adjungerad sekreterare
www.swehockey.se/omforbundet/namnder/disciplinnamnd
Tillägg: jag har mailat dom och frågat om det går att överklaga en dom och om andra kan anmäla en tackling förutom domare/situationsrum. Luktar så mycket Frölunda om anmälan..
Alexander Ramsay
Ordförande
Johan Nordin
Vice ordförande
Marie-Louise Collin
Vice ordförande
Hans-Göran Elo
Ulf Lindgren
Christoffer Norgren
Fredrik Carlman
Stefan Persson
Gunilla Andersson Stampes
Cattis Zethelius +46 8 449 04 29
Adjungerad sekreterare
www.swehockey.se/omforbundet/namnder/disciplinnamnd
Tillägg: jag har mailat dom och frågat om det går att överklaga en dom och om andra kan anmäla en tackling förutom domare/situationsrum. Luktar så mycket Frölunda om anmälan..
+ 1
Det ju f-n att det ska löna sig att gå ut och lipa i media som deras idiot till tränare gör. Denna juryn som sväljer allt han säger också.
Vilka är det som sitter i den där juryn egentligen...