Inlägg: 1936405
Sv: A proposito de nada
Inkazar: Jag räknade först som Madhawk gjorde men det blev helt orimligt så jag tänkte att det bara var 5+1. Låter helt sinnesjukt om Andersén bara tjänar 80 k.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Skrubben: 5 matcher kan aldrig bli annat än 5+2. Så 80k stämmer.
Men det finns ju en rad faktorer som gjort Bengtzens förhandlingsläge utmärkt med Andersen och han hade nog kunnat få mer i tex Frölunda som ville ha honom men Niclas valde Brynäs och hemmaplan istället för pengarna. Riktigt bra gjort tycker jag.
Men det finns ju en rad faktorer som gjort Bengtzens förhandlingsläge utmärkt med Andersen och han hade nog kunnat få mer i tex Frölunda som ville ha honom men Niclas valde Brynäs och hemmaplan istället för pengarna. Riktigt bra gjort tycker jag.
+ 5
Sv: A proposito de nada
Ja disciplinnämnden, domarna, situationsrummet är ett skämt. Man känner att sitt lag drabbas hårdare, medan ex Frölunda ofta verkar gynnas. Å andra sidan renderade tacklingen som Blomqvist gav Emil Larsson i åttondelen förra säsongen inget straff trots att den var solklarare (rakt i skallen och betydligt mer våldsam, endast om man är blind kan man undgå att se detta i den eminenta gif som roadlaker gjorde). Så det kanske jämnar ut sig i det långa loppet, vem vet.