Inlägg: 1938884
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Missade 3:e perioden då det började lukta bränt från källaren det visade sig vara pannan (luft vatten) som var överhettad och trycket hade rusat upp, 134 grader i systemet😲 utan att den slagit ifrån! En sådan här kväll så skiter till och med jag i förlusten då vi alla i familjen lika gärna kunnat gå och lägga oss om vi inte upptäckt detta och en förfärlig olycka hade kunnat inträffa 😲😲😲
Hur såg 3:e perioden ut?
Hur såg 3:e perioden ut?
Sv: A proposito de nada
Skrubben: Det var tanken. Men tyvärr kom Starks uppsägning emellan.
Men visst var det ett misstag.
Men visst var det ett misstag.
Så här mailade jag honom 15 februari förra året (dagen efter att han signat Ludvig Nilsson, brunkare 144 i ordningen).
"Hej Stefan.
När Nilsson nu är signad har vi 9 forwards nästa säsong som får anses vara breddspelare.
Alcén, Blomqvist, Liljewall, Granström, Asklöf, Bjurström, Westfält, Nilsson, Mannberg.
Jag hoppas verkligen du har en plan för att bygga en forwardsbesättning som kan slåss om guldet. Att vi ska utmana om guldet är det inget snack om säger du. Då hoppas jag du visar det nu. 3 kedjor som består av breddspelare håller inte ens för att komma topp 10 i tabellen."
Givetvis kom inget svar tillbaka. Han trodde på fullaste allvar att han byggde ett lag som skulle slåss om guldet och att jag bara var en gnällig supporter som inte fattar någonting. Fy fan vilket misstag det var att vi inte gjorde sportchefsbytet redan då när man såg vartåt det lutade.