Inlägg: 1938970
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Det är ju lätt att vara efterklok med facit i hand (hittills) Angående Kristo vs Sallinen.
Brynäs gjorde en chansning, men det optimala hade ju varit att ha en åtminstone påtänkt ersättare relativt snabbt.
Sallinen är ju en mkt kompetent spelare, nu vill ju jag gärna tro och hoppas att han kommer igång ordentligt.
Men något säger mig att detta blir en mellansäsong för hans del, mycket på grund av skadan tyvärr.
Brynäs gjorde en chansning, men det optimala hade ju varit att ha en åtminstone påtänkt ersättare relativt snabbt.
Sallinen är ju en mkt kompetent spelare, nu vill ju jag gärna tro och hoppas att han kommer igång ordentligt.
Men något säger mig att detta blir en mellansäsong för hans del, mycket på grund av skadan tyvärr.
+ 1
Nu gjorde man bara laget sämre och tog efter två månader in Sallinen som jag iaf tycker är en sämre spelare just nu. Kanske det bästa som fanns på en torr marknad. Men då var det väl rätt dumt att kicka Kristo i första läget.