Inlägg: 1938982
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: "Problemet" är ju att BIF redan kastat massa pengar på honom i sign-on bonus. Pengar man inte får tillbaks. Själva månadslönen är inte så hög. Tycker man borde ha visat större tålamod.
Sv: A proposito de nada
{8399}: Helt rätt att vi aldrig får facit, och därför kan man inte döma ut honom som du gjorde. Starkt jobbat om du såg alla hans matcher live, då är du en av få som reser genom hela landet för att se Brynäs.
Sv: A proposito de nada
{8399}: Apropå målskyttar - ryker Palushaj så får ÖHK mycket stora problem att undvika kval. Väl där så tror jag man är riktigt illa ute, målet inför säsongen var knappast att kvala med det spelarmaterial som finns till hands.....
Länkar:
En total katastrof
En total katastrof
+ 3
Visst var han bättre än de flesta anfallarna men betänk att han var Palushajs ersättare och lär ha fått lön därefter.
Tänk om han varit kvar och nu gjort typ 4 mål och kostat 200 000 i månaden....
Facit får vi aldrig