Inlägg: 1939776
Sv: A proposito de nada
Huge: Hahaha, avsaknaden av självinsikt är ju påtaglig! Du får nog lägga till några epitet på dig själv. Dryg(ett rätt), besserwisser, arrogant, som slår in öppna dörrar och är ofattbart naiv i alla lägen. Även kallat nättroll! Man får väl ge dig att du är otroligt kunnig.
+ 7
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
pekka85:
Men lägg ner för fan. Ingen förutom de inblandade orkar läsa om era personliga vendettor. Lägg av med alla påhopp här inne och skriv brev till varandra istället.
Men lägg ner för fan. Ingen förutom de inblandade orkar läsa om era personliga vendettor. Lägg av med alla påhopp här inne och skriv brev till varandra istället.
+ 7