Inlägg: 1939786
Sv: A proposito de nada
Det är lugnt idag gott folk. Brynäs vinner 8 av 10 när jag inte tittar. Lovat att gå på Linköping - Frölunda med en polare.
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Davey85: Schysst att du tar en för laget. 👍
3-2 skulle ju inte vara så tokigt.
Slog ju HV borta, så nu är det läge att slå dom hemma.
3-2 skulle ju inte vara så tokigt.
Slog ju HV borta, så nu är det läge att slå dom hemma.
+ 1